ابزار مهدی تلاش میکند تا کلیه سفارشها سالم و بدون آسیب به نشانی مشتریان برسد. با توجه به بستهبندی استاندارد مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل به انتخاب خریدار و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ابزار مهدی تنها در صورت تائید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ابزار مهدی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ابزار مهدی ارسال شود.
لطفا انتقاد و یا شکایت خود را از طریق فرم زیر ارسال نمائید
سبد خرید شما خالی است.